Wavita egészség webáruház
Hirdetés
KONTAKTLENCSÉK a legnagyobb gyártóktól 30-60 százalék kedvezménnyel, akár ingyenes szállítással, azonnal saját raktárról, 30 napos visszavételi garanciával az eOptika.hu kontaktlencse webboltból. Vásároljon most!
Hirdetés

45 út, amely fogyáshoz vezet (3. rész)

Ki ne szeretné tudni, mit tehetne azért a mindennapok során, hogy a fogyás önkínzás nélkül is sikeres legyen. Tippjeink folytatása ebben segít neked. (Ahogy természetesen az előzmények is.)

21. Reggelire naponta egyél egy tojást

A közzétett tanulmányok pár évvel ezelőtt kimutatták, hogy azok, akiknek a reggelije egész tojásból is állt kevesebbet ettek a következő étkezésnél. Azt is bizonyították, hogy az egész tojás elfogyasztása növeli a jó koleszterin szintjét a testben.

22. Délelőtt egyél többet

Ezután fogyassz egyre kevesebbet a nap folyamán. A Journal of Nutrition tanulmánya azt mutatta meg, hogy aki a legtöbb kalóriát korábbi napszakban veszi magához, az eredményesebben tud fogyni.

45 tipp, hogy könnyebben fogyj

23. Ahhoz, hogy több kalóriát égess, maradj állva

Ez azt jelenti, hogy lehetőleg ne ülj a számítógép, TV előtt minden nap órákat. Felállva több kalóriát égethetsz el.

24. Lépcsőzz minél többet

Hagyd a mozgólépcsőt, és a liftet. Ez a változás önmagában nem fog áttörő sikert okozni, de minden apróság segít.

25. Ne menj élelmiszert vásárolni éhesen

Ha mégis így tennél, akkor előtte írj egy listát a beszerzendő ételekről, és csak a listán szereplő élelmiszereket vásárold meg. A tapasztalat az, hogy ha valaki éhesen megy a boltba, pont olyan élelmiszereket fog vásárolni, amik szabotálják a fogyásba fektetett erőfeszítéseit.

26. Ha köret, akkor párolt zöldség

Így a vitamintartalom se nullázódik le. 🙂

27. Fritőz helyett süss

Lehetőleg kerüld a sok olajat. Ehhez nagyszerű segítséget nyújthat az olívaolaj spriccolós kivitelben. Így ugyanis biztosan kevesebb olajat használsz el a sütéshez.

28. Cipekedés

Ha módod van rá, ne használj gurulós bőröndöket, táskákat, mert ha kézben vagy háton viszed a csomagod, az is növeli az energiafelhasználásodat.

29. Válassz “üres” kávét

Fogyás(Vagy inkább teázz helyette.) A kávéházláncok üzleteiben kapható extra kávék, akár 500 vagy annál több kalóriát is tartalmazhatnak adagonként!

30. Izegj-mozogj

A Science folyóiratban megjelent tanulmány azt mutatta, hogy azoknak, akik izegnek-mozognak, vagyis például gyakran változtatnak testtartásukon, kevesebb a testzsírjuk mint azoknak, akik nem.

31. Nevess sokat

Napi, körülbelül 10-15 perc nevetéssel 10-40 kalória ég el. Szorozd ezt meg 365-tel. Ugye, milyen sok kalória ez éves szinten? 🙂

Forrás: Menshealthmag

Wavita.hu a Walmark webáruháza
Hirdetés

Nézd meg ezt is

Így segíthet a túlsúly leküzdésében a laborvizsgálat. Élj vele!

A túlsúly nem csak a külsőnkre vethet negatív fényt, de az egészségünket is beárnyékolhatja. Az életminőséget romboló fölösleges kilóktól megszabadulhatunk, de nem mindegy, hogyan kezdünk neki a felesleg ledolgozásának. Csodaszerek, sanyarú diéták, izomgyulladásig fokozott testmozgás helyett, kezdjük a laborban a fogyást! Sok esetben a súlyfelesleget valamilyen egészségügyi probléma okozza, ezért a hosszú távú megoldás érdekében érdemes a valódi okok nyomába eredni, mielőtt életmódváltásba kezdenénk.

Vélemény, hozzászólás?