A nők új egészségügyi szolgáltatója

A nők új egészségügyi szolgáltatójaként lép piacra Közép-, Kelet-, és Dél-Európában az Organon EESC. Az Okan Isikci ügyvezető igazgató vezetésével alakult Organon EESC olyan hatásos gyógyszerekre és kezelésekre fókuszál, melyek a régióban élő nők hétköznapjait teszik jobbá és egészségesebbé.

Az Organon azzal az elkötelezettséggel jelenik meg a régióban, hogy meghallgassa és megértse a nők igényeit, valamint segítse azonosítani az azonnali megoldásokat igénylő problémákat.

A New York-i tőzsdén bejegyzett Organon, az egyetlen, kifejezetten a női egészségre koncentráló globális vállalat, magyar idő szerint június 3-án bejelentette elindulását Közép-, Kelet-, és Dél-Európában. Az Okan Iskici vezette Organon EESC, mely a piacra lépéssel Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Lengyelországban, Bulgáriában, Romániában, Horvátországban, Szlovéniában, Szerbiában, Észak-Macedóniában, Bosznia-Hercegovinában, Görögországban, Cipruson és Máltán is elérhető lesz, több mint 150 munkavállalójával olyan hatékony gyógyszerekre és megoldásokra helyezi a hangsúlyt, melyek a régióban élő nők és családjaik mindennapjait hivatottak egészségesebbé tenni. A vállalat fő területei a reprodukciós egészség, a szívbetegségek, a mellrák, a különböző allergiák és az asztma. Az Organon EESC régiós központja Csehországban, Prágában lesz.

‘’A mai egy rendkívül izgalmas nap mindannyiunk számára, hiszen bejelenthetjük új vállalatunk megalakulását. Több mint 60 gyógyszerünkkel és megoldásunkkal minden nap azért az ambiciózus vízió megvalósításáért dolgozunk, hogy globális egészségügyi szolgáltatóként óriási változást hozzunk a nők, és ezáltal családjaik mindennapos egészségi állapotában. Az Organonnál hisszük, hogy a nők alapvető pillérei egy egészségesebb világ megteremtésének. Tudjuk, hogy még rengeteg tennivalónk van a nőkért és egészségükért, különösen Közép-, Kelet-, és Dél-Európában. A régió minden országában elkötelezetten dolgozunk majd ezért, és bízunk benne, hogy víziónk megvalósításában találunk majd olyan szervezeteket, akik hasonlóan gondolkoznak és együttműködő partnereink lehetnek ezen az úton” – mondta el Okan Isikci, az Organon EESC ügyvezető igazgatója.

Június 3-án az Organon vezetői megkongatták a New York-i tőzsdén a harangot, mely szimbolikusan is az aktív kereskedés első napját jelzi. Az Organon felismerte, hogy a nők egészségének javítása érdekében a leghatékonyabban a nők tapasztalataira támaszkodva tud cselekedni. Ennek szellemében a kereskedés indítására egy olyan multimédiás installációval, a “Hangok falával” jelent meg a helyszínen, amin a világ minden tájáról összegyűjtött energikus nézőpontokat, hangokat és képeket osztanak meg. Az inspiráló aktivitás elindításában Małgorzata Bogusz, a lengyel-amerikai kapcsolatokért felelős Kulski Alapítvány igazgatótanácsának elnöke segédkezett.

“A gondolkozásmód megváltoztatása és személyes egészségünk kezelése kiemelt jelentőségű. Csatlakozz hozzánk, és kerüljenek a te zsúfolt napirendedben is kiemelt helyre a megelőző kezelések!” – kérte Małgorzata Bogusz.
A “Hangok falának” digitális megoldásának köszönhetően minden nő “mikrofont ragadhat” és hallathatja hangját a HereForHerHealth.com oldalon keresztül.

A változatos portfólió a fenntartható növekedés hajtóereje

Az induláskor az Organon termékpalettája több mint 60 gyógyszert és terméket tartalmaz, melyek immáron több mint 140 országban segíthetnek az embereken. A vállalat nagyságrendileg 6,5 milliárdos éves bevételének így közel 80 százaléka az Egyesült Államokon kívülről keletkezik.

Az Organonnak 3 olyan alappillére van, melyeket érint a megújult vezetői fókusz és a kereskedelmi beruházás:
Női egészség:
Az Organon az egyetlen, kifejezetten a női egészségre koncentráló globális vállalat. Mint ilyen, az Organon egy jól felmérhető, 2026-ra várhatóan 60 milliárd dolláros piac részesévé válik. Folyamatos elmozdulást tapasztal a reverzibilis fogamzásgátlók piacán, és globális piacot a termékenységhez kapcsolódóan, melynek kiaknázatlan lehetőségeit a társadalmi demográfia változásai generálják.

‘’A női egészség világszerte nagyon fontos, de Közép-, Kelet-, és Dél-Európában, ahol a legalacsonyabb a termékenység Európában (forrás: World Population Prospects 2019), és ahol sok országban csökken a népesség száma, a küldetésünk még kritikusabb. Ráadásul a térségben csak a nők 57 százaléka használ bármilyen fogamzásgátló módszert, így ezekben az országokban alacsony a hormonális fogamzásgátlás, ugyanakkor magas az abortuszok aránya (StatistaWW 2021, European Contraception Atlas 2020). Éppen ezért edukálnunk kell a nőket és a párokat az abortusz következményeiről, a mesterséges megtermékenyítésről, a reprodukciós egészségen túlmutató egyéb előnyökről, és minden lehetséges kommunikációs csatornát használnunk kell azért, hogy az őket leginkább foglalkoztató egészségügyi kérdéseket megvitassuk. Ezenkívül együttműködést tervezünk a helyi kormányokkal annak érdekében, hogy fejlesszük a nők hozzáférését és felhatalmazását életük meghatározó döntéseinek meghozatalára” – mondta el Natalia Koryagina, a Organon EESC Női egészség divíziójának igazgatója.

• Biohasonló gyógyszerkészítmények:
A biohasonló gyógyszerkészítmények fontos alternatív kezelési lehetőséget jelentenek az egészségügyi szolgáltatók számára, és megtakarításokat eredményezhetnek az egészségügyi rendszerekben.
A vállalat fokozott figyemet fordít erre a növekvő portfólióra, és továbbra is a jelenlegi termékek bővítésére összpontosít – mind az új földrajzi területekre, mind pedig az új termékek forgalmazására vonatkozóan. Az Organon bízik benne, hogy a kiemelt részvényesekkel és a helyi szabályozókkal együttműködve sikerül kihasználni a biohasonló gyógyszerkészítményekben rejlő potenciált.

• Bejegyzett márkák:
A cég bejegyzett márkái a korai innovációt testesítik meg, és támogatják az Organont, hogy olyan egyedi ajánlatokat nyújtson, melyek a globálisan megjelenő, speciális, jelenleg még megoldásra váró igények kiszolgálására alkalmas.
“Hiszünk benne, hogy vannak olyan lehetőségeink, melyeket a jelenlegi termékpalettánk új fókuszba helyezésével tudunk kihasználni, legyen szó a szív- és érrendszeri, a légzőszervi, dermatológiai, vagy a nem-opioid fájdalomcsillapítással kapcsolatos megoldásokról. Ezeknek a gyógyszereknek az értékét azok a kritikus, krónikus és akut esetek adják, melyekre megoldást jelentenek” – mondta el Marek Szataniak, az Organon EESC Marketing igazgatója.

Középpontban a nők: az innováció szerepe az Organonnál

Az Organon kutatás&fejlesztési filozófiája, hogy úgy építsen üzletet a betegek igényei köré, hogy egyúttal felismerje és fejlessze a nők azon egészségügyi lehetőségeit, melyek lehetővé teszik, hogy minden nap a legjobb életüket éljék.
“Izgatottan várjuk, hogy elkezdjük megérteni a betegek szokásait és az ellátás összetettségét egy olyan környezetben, ahol a nők történelmileg normálisnak, vagy a női lét sajátosságának tekintik többek között a menstruációs vérzés rendellenességeit, az inkontinenciát vagy a menopauzát. Ebből kiindulva arra törekszünk, hogy minél jobban megértsük a régióban előforduló, jelenleg még megoldásra váró orvosi igényeket, és a Organon globális tapasztalatait is felhasználva ezekre az igényekre a legjobb megoldásokat adjuk. Amikor visszatekintek, hogy milyen kevés javulás történt ezen a területen az orvosi tanulmányaim óta, ami három évtizeddel ezelőtt volt, nagyon csalódott vagyok. Most azonban a csalódás helyét átveszi az izgatottság, hiszen részese lehetek az Organon úttörő erőfeszítéseinek, melyek a nők életminőségének javítását célozzák a világ minden táján” – mondta Cem Ozesen, az Organon EESC Orvos igazgatója.

Az Organon klinikai fejlesztésben és a betegbiztonságban elérhető kiterjedt globális lehetőségei, valamint szabályozói és orvosi kapcsolatai jó környezetet teremtenek az ígéretes gyógyszerek, diagnosztikák és a nők egészségét befolyásoló, legnagyobb potenciállal bíró eszközök fejlesztésére.

Sajtóközlemény

Wavita.hu a Walmark webáruháza
Hirdetés

Vélemény, hozzászólás?