Egészségügyelet / Életmód / Egészséges életvitel / Figyelem, a fogyasztásuk hizlal!

Figyelem, a fogyasztásuk hizlal!

Avagy, 4 zsírpárna- és derékbőség-gyarapító reggeli

Az egészséges táplálkozás elengedhetetlen része a reggeli, ami a többi étkezéshez képest lehet bőségesebb, de nem mindegy, hogy miből áll. Cikkünkből megtudhatod, hogy melyik az a négy dolog, amit reggelente érdemes kerülnöd, mert a fogyasztásuk hizlal.

egeszsegugyelet-eletmod-taplalkozas-nagy

Ó azok az édes (pék)sütemények

Sok ember kezdi a napját rohanással, amit nem éppen a futópadon végez. Ilyenkor hajlamosak vagyunk reggelire venni valami finom édes péksüteményt egy útba eső pékségben. A szépen ívelt derekunkról le is mondhatunk, ha ebbe, a szénhidrátban gazdag, fehérjében és rostban szegény csábításba esünk.

Reggelihez szomjoltó dzsúz

A derék- és csípőbőséget bizony az ínycsiklandó, egészségesnek hitt, boltban kapható dzsúzok is gyarapíthatják, annak ellenére, hogy sok más étellel, itallal szemben kevesebb kalóriát tartalmaznak. Az ilyen italokban sok lehet a hozzáadott cukor mennyisége, ami nem csak a vércukorszintedet emeli meg, de növeli a derék és csípő körüli párnácskák mértékét is.

Ha reggelente nem szeretné lemondani a gyümölcslevekről, akkor készítsd el házilag, anélkül, hogy cukrot adnál hozzá.

Édes csábítás a reggeli joghurt

A zsírszegény, natúr joghurtokat örömmel üdvözli asztalán az egészséges reggeliző, ugyanakkor a magas zsírtartalmú, tartósított joghurtokban található káros összetevők szeretnek feleslegként „megkapaszkodni” a csípő és derék hízás szempontjából kritikus tájain.

Ha szereted a joghurtot, válaszd a görög változatot, ami kétszer olyan gazdag fehérjében, és sok vitamint is tartalmaz, ezenkívül alacsony kalóriatartalmú finomság.

Reggeli napindító kávéval vagy anélkül

Az utóbbi jobb választásnak bizonyul, mert egyesek szerint a kávéban található klorogénsav csökkentheti az inzulin kiválasztását, így megnövelheti a vércukorszintet, és hízáshoz vezethet. Mindenesetre a cukrot érdemes kihagynod belőle, ha nem akarod a kritikus testtájakon mérni a következményeket.

Tévedés azt hinni, hogy a reggeli kihagyása segíti a fogyást, mivel a korai étkezés nélkül csak később indulnak be az anyagcsere folyamatok, ebédidőben pedig farkaséhség jelentkezik, ha kihagyod a reggelit, így a túlevés ilyenkor elkerülhetetlen. Ahelyett, hogy kihagynád a reggelizést, kezdd tápláló és egészséges ételekkel a napot, így délben is mértékletesebb lehetsz.

A javasolt egészséges reggeli fehérjében és rostban gazdag, ugyanakkor nem tartalmaz sok cukrot, kenyeret, szénhidrátot. A reggeli étkezés során érdemes kb. 400-500 kalóriát elfogyasztani a lendületes napindítás és a karcsú derék és csípő érdekében.

Nézd meg ezt is

Minden idők legjobb tippei fogyáshoz II.

Mindenidők legjobb tippjei a fogyáshoz II.

Elég csak sétálni egyet a városodban, és a saját szemeddel láthatod, hogy egyre több embert ...

Minden vélemény számít!