Wavita egészség webáruház
Hirdetés
KONTAKTLENCSÉK a legnagyobb gyártóktól 30-60 százalék kedvezménnyel, akár ingyenes szállítással, azonnal saját raktárról, 30 napos visszavételi garanciával az eOptika.hu kontaktlencse webboltból. Vásároljon most!
Hirdetés

Fergie és több tízmillió nő a mellrák ellen!

A mellrák elleni küzdelem hónapja alkalmából az AVON és az AVON a Nőkért Alapítvány 31 országban indítja el kampányát, amellyel több tízmillió nő figyelmét kívánja felhívni az önvizsgálat és a szűrővizsgálatok fontosságára.

Mellrák ellenes kampány szólítja fel a nőket a rendszeres vizsgálatok fontosságára.

Évente összesen 2 millió nőt diagnosztizálnak mellrákkal világszerte, melyből 1,5 millióan meggyógyulhatnak, ha időben észreveszik a betegséget.

Az AVON Kebelbarátnők nevű figyelemfelkeltő kampánya 31 országban indult el és arra biztatja a nőket, hogy merjenek őszintén beszélni a nehéz témákról is, figyeljenek oda maguk és barátnőik egészségére, és emlékeztessék egymást rendszeresen a szűrővizsgálatok fontosságára.

A kampány fő üzenete, hogy a mellünk egészsége nem kell, hogy magánügy legyen többé. A nőknek fontos felelősségük, hogy aktívan bátorítsák a családtagjaikat és a barátaikat, hogy ismerjék meg saját testüket, végezzenek rendszeresen önvizsgálatot, legyenek tisztában a kockázatokkal, és ha szükséges, beszéljenek orvosukkal is.

Az énekes Fergie, az AVON nemzetközi nagykövete aktívan kiáll a kampány mellett:
„A nők a legjobb barátnőjükkel mindenről, de tényleg mindenről beszélnek, kivéve a mellrákot. Itt az ideje, hogy változtassunk ezen, és bátran szegezzük neki a kérdést legjobb barátnőinknek! Emlékeztessük őket, hogy ők a felelősek saját egészségükért, és tegyenek meg mindent ennek megőrzéséért! Mindkét szülőm átesett már a rákon, a nagymamámat és a nagybátyámat pedig el is vesztettem a betegség miatt. Hálás vagyok az AVON-nak ezért a kezdeményezésért, és minden olyan aktivitásért, amellyel a mellrák ellen küzd!”

A cég figyelemfelkeltő videója valódi beszélgetéseket tartalmaz nők és legjobb barátnőik között. A párbeszédek nagyszerűen bemutatják, hogy a mellrák témájának felhozása elsőre valóban abszurdnak tűnik a beszélgetésekben, de a kezdeti feszült pillanatokat felváltja a hála – a figyelemért, a bátorításért, támogatásért.

„A #Kebelbaratnok kampány arra kéri a nőket, hogy legyenek tagjai egy társadalmi mozgalomnak, egy valódi női összefogásnak! Arra buzdítunk minden hölgyet, hogy ossza meg ezt a videót, jutassa el a legjobb barátnőihez, hogy tudják, fontosak számára, számíthatnak rá!” – mondta Végh-Kósa Anita, az AVON Magyarország kommunikációs vezetője.

„Az AVON világszerte 6 milliós Tanácsadói bázissal rendelkezik, akiknek a nagy része nő. Az ő segítségükkel óriási tömegeket tudunk megmozgatni, és így nők tízmillióinak tudjuk felhívni a figyelmét a mellrák kockázatának csökkentésére, a magunkra és az egymásra való odafigyelésre.”

Wavita.hu a Walmark webáruháza
Hirdetés

Nézd meg ezt is

Világjárvány a csontritkulás: minden második nő érintett

Az osteoporosis, magyarul csontritkulás világszerte négyszer annyi nőt érint, mint férfit. A néma járványként is emlegetett kór szinte észrevétlenül emészti fel a csontrendszerünket, ezért bizonyos kor felett mindenképpen ajánlott a rendszeres szűrővizsgálat annak érdekében, hogy lassíthassuk csontjainkban is az idő múlását.

Vélemény, hozzászólás?